Sedosh benim suyum gelmemişti , bebeğim biraz toplanmıştı ama haraketi hissediyordum . Duşumu aldım ılık suyla yarım saat çıkmadım sonra kuran okudum, Evde yürüdüm , hatta ev işlerimi bile hallettim filan sancı ara ara vuruyor . Suyun gelmediği sürece hastaneye gitmek çok da mantıklı değil gittiğimde 7 cm açılmam vardı. En son 5 10 dk aralıklarla geliyordu sancı birde akıntıyla beraber baya kan geldi . Artık dedim zamanı geldi gittiğimde 2 saat sonra doğurdum oda suyum patlattılar ondan :) hasteneye gidiyorsun hemen suni sancı . Aman doğursunda gitsin der gibi ama biraz da şans tabi bazen açılma olmuyor. Su patlayablr ne bilim bebekle ilgili sıkıntı olur o ayrı ama kendini rahat hissettiğin kadar evde kal egzersiz yap , duş al , duanı et . Ne bilim hareket et bol bol ..☺️☺️🙏🏼🌸