Zynp13- Hanımlar merhaba 34+4 haftam vajinal baskı ve ağrı yaşayan var mı normal midir Sancı olabilirim doğum başlangıcı😔
Heymomyy Bende de durum öyle ilk başta yürürken birden oldu sonrasında devamlı olmaya başladı şimdi uzanırken bile oluyor ayağa kalkamıyorum yürümeye gelmiyor hemen ağrıyor 35+2 günlüğüm normal diyorlar çevremdekiler ama bilmiyorum biraz fazla gibi geldi
Zynp13- Heymomyy aynı şeyler ya Heymomyy doktorda bir sey demedi daha geçen hafta ordaydim İnşallah sorun olmaz