Merhaba hayırlı günler arkadaşlar 😊
10 mart sat tarihim.
3 nisanda beta hcg 38,4
5 nisanda beta hcg 144,5
7 nisanda beta hcg 340 olarak çıktı. Sizce artış nasıl arkadaşlar tedirginim biraz 🤦🏻♀️
Bir de doktora kese görünmesi için ne zaman ilk muayeneye gitmem gerekir?
Yardımcı olur musunuz??