Mlsayca_07 Selam kızlar 36+1 haftalığım hamılelıgım boyunca lazer yapmadım ama bu aralar nedense koluma falan yapmak istiyorum sizce bi zararı olur mı kol sonuçta karnımdan uzak bi bölge bilgisi olan yazar mı lütfen 🙏
Ada022 Mlsayca_07 hamilelik de lazer hormonlar sebebiyle önerilmez yaptığınız lazerin etkisi olmaz ters tepki verip çok da çıkarabilir o yüzden lazer yapılmaz bebeğe zarar veya ışık verdiğinden değil yapmamanızı tavsiye ederim
aysun01_ Mlsayca_07 bu konu hakkında fikrim yok ama kullandığınız cihazdan memnun musunuz almayı düşünüyorum uzun zamandır Önerirseniz modeli nedir ?