Kızlar merhaba ablam doğum yapacak 39. haftasında bugün kontrol için doktora gitti ve bebeğin bacak boyunun kısa olduğunu söylediler ve bu zamana kadar tarama testleri de dahil böyle bir şey söylememişlerdi her şey normaldi sizce bu durum nasıl olabilir