istkizannesi Kızlar doktorum kesin olarak yasakladı ciğeri. 12.haftadayım ama 5.haftada bilmeden yemiştim yarım şiş kadar. Normalde sakınan göze çöp batan diyenlerdenim ama şimdi kesin olarak yasaklayınca ben çok huylandım ya☹️ Yediğim geldi aklıma.
Sarella istkizannesi ilk hamileliğimde de yedim şimdiki hamileliğimde hatta 2 gün önce yedim bir zararı olacağını sanmıyorum doktorum yasaklamadı
Meryemim istkizannesi Ben en başından beri yedim yiyorum da dr um iyi pişerse sıkıntı olmaz yiyebilirsin demişti
istkizannesi Aşırı A vitamini içerdiği için net olarak yasak bir besin ciğer. Az evvel mesaj attım,sadece bir iki lokma yiyebilirsin fazlası asla yok dedi. Valla çok üzgünüm şu an:(
Yildizim istkizannesi doktorum bana ciğerin etki etmesi için en az 6-7 kilo Yemen lazım demişti😊 o yüzden ben de birkaç defa yemiştim
Rumeysa030517 istkizannesi canım benim kayınvalidemgl ciğerci lokantası var ben herzaman yerim doktora sordum çok pişmiş yersen sıkıntı olmaz dedi
_nihall istkizannesi hamileligimin en basindan beri tuketiyorum hatta doktorum kansizligimdan dolayi bol bol ye dedi bir zararini gormedim
istkizannesi Allah hepimizin evladını korusun ama doğumsal kusurlara yol açar falan yazıyo her yerde. Doktor da yasaklayınca çok korktum açıkçası
Busratye istkizannesi benimde erken haftalardı yemiştim . Sonra birdaha yemedimde iyiyim hiç bi etkisini görmedim 😊