Kızlar 29. Haftadayım hep Sare Hanıma gittim ama memnun değilim. Her gittiğimde aynı ilaçları veriyo ultrasonla kiloya bakıyo o kadar. Gerçekten hiç bilgi vermiyo. Soru soruyorum net cevapta alamıyorum. Benim gibi memnun olmayan varmı. Başka doktora geçiş yapan varmı