Mommyy0708 Arkadaşlar yenidoğan için sap simplex kullanan var mı kaç damla veriyorsunuz ve günde kaç kez ?
Nazlimom Mommyy0708 sabah akşam 15 damla demişti doktor bize ama bizde çok gaz yapmıştı ozamanlar farklı ilaca geçmiştik
Sahreyldrm Mommyy0708 sabah öğle akşam 10ar damla veriyordum ben kızıma yanında biogaia da kullandık 5 damla veriyordum günde 2 kez