Merhaba arkadaşlar geçen genel rutin bir test verdim hastaneye ve doktor idrarda protein çıktığını söyledi arayıp. tekrar gelip bir test vermem gerektiğini söyledi bununla alakalı bilgisi olan var mı? bir tehlike arz ediyor mu? ona göre devlete gidip idrar verecem. Özelde çok yüksek test ücretleri 😰