Doktorlar 5 üstünü hamilelik olarak kabul ediyor 5 haftalıkken 1686 beta ile keseyi gördük. 7.haftada bebeği ve kalp atışlarını gördük. Aynı şekilde 5.haftada da doktorum kesenin boş olduğunu 2 hafta sonra bakalım demişti. Normal bir durum. Bizim sandığımız gibi gebelik başlangıcında bebek hemen oluşmuyor. Önce onun oluşabilmesi için uygun ortam oluşup daha sonra bebek oluşuyor. Daha önce boş gebelikte geçirdim. Sizinki çok yeni bir hamilelik. O yüzden normal bir süreç