Aysegulce1 Sol göğüs kaburga ağrısını yaşayan varmı çok can acıtıcı ve bazı hareketleri engeller oldu.
beyzacmvrc Aysegulce1 benim de oluyo sağda ama bebek hep sağda ondan sanırım Biraz fazla otursam batiyo çok ağrımaya basliyo uzaninca hafifliyo Eğilip kalkarken zaten çok feci
mucizem___ Aysegulce1 bebek haraketini hep solda hissediyorum sagıma ne zaman yatsam kalbim agrıyor gibi batıyor birşeyler
Aysegulce1 beyzacmvrc neden olur acaba sabit durunca bisey yok ama hareket edince öksürürken vs bi anda saplanıyor
Aysegulce1 mucizem___ sol kaburgam benim de hicbirseye izin vermiyor halbuki 21 haftaliğim bu kadar hareketi etkilermi acaba
beyzacmvrc Aysegulce1 bebek içerde heralde anı hareket yapıyor eli kolu mu batıyor ne oluyor bende bilmiyorum ☺️ normal ama bence takma hiç