Doktora 2 hafta önce gittim iki hafta sonra gel dedi bugün tekrar gittim kese yok şimdye kocaman bi kesenin olması gerekiyordu dedi kanaman oldumu diye sordu hayır dedim kan testi istedi sonuç bekliyorum değerin yeteri kadar artmadıysa içini temizlemem gerekebilir dedi kese bile oluşmadıysa içimi niye temizliycek . Neye uğradığımı şaşırdım çok üZgünüm 😔