Pemberuya Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Bana hem kendi dr um hemde ilçemdeki kadın doğumcu yaptır dedi. Babamda da var şeker çünkü kafam karışık şahsen
Narinsuu Pemberuya benm de aynen öyle oldu babamda şeker var diye yatırdım kolay bı işlem açlık şekerim yüksek çıktı ama diyet falan yapmyrm yaptırmam gereksz oldu benm açıkçası ha var ha yok aynı devam ediyorum yemeğe 🙄
Crnryyn01 Sahnedekimadam Pemberuya doktor yaptır diyorsa yaptır tabiki de. Ben ilk hamileliğimde yaptırmıştım. 2. Deyiz bundada yaptırırım
myangelson Pemberuya bebeğe zararı falan yok. Yaptırmazsan daha çok sıkıntılar yasayabiliyorsun eğer şeker varsa ve fark edilmezse erken doğuma vs vs kadar gidiyor ki ailede falan varmış doktorlar da önermiş yaptırılmaması için bir durum yok bence. Benim doktorum gerekli görmediği şeyleri yapmaz normalde ama seker yüklemesini direk yapicaz sana sormuyorum çünkü çok gerekli birşey dedi
Tubadzdg Pemberuya ya insanlar konuşmak için konuşuyor hiç hayatınızda şeker tüketmiyor musunuz baklava yemiyor musunuz ya da tatlı Buda aynı şey
Sahnedekimadam Babanda varsa mutlaka yaptır babam tip2 şeker hastası hap kullanıyor, malesef bende de çıktı.Diyabete gittim ilk sordukları şey ailede teyze amca hala dahil kimlerde var .. genetik faktör çok yüksek yani
Pemberuya Sahnedekimadam yaa keşke de yaptırsaydım Şuan. Tamam canm yaptırırım mutlaka teşekkür ediyorum geçmiş olsun sizede
Narinsuu Pemberuya şeker çıkar büyük ihtimalle bence sizde de. Dikkat edeceksenz yaptrn mutlaka ben yapmyrm maalesef
Aselyusra Pemberuya ben hem 12. Haftada yaptırdım. O dönem şekerim yükseliyordu. Şükür temiz çıktı. Haftaya 24 de tekrar yaptıracak doktor. Niye yaptık zaten dedim şimdiye kadar çıkmış olabilir dedi. Ben yaptırdım açıkcası alt tarafı 1 teneke gazoz içiyorsun ya çok abartıyorlar. Ömründe asla şeker yemeden beslenen biriysen belki sana ağır gelir de 75 lk yüklendi bana ve 1 kutu kolaya bile denk gelmiyor şekeri. Hiç mi kutu kola içmedin sanki ne olacak. Valla buz gibi asitli Elmalı gazoz tadındaydı ohh gayet bayıla bayıla içtim 😅
inciata benim ilk gebeliğim şekerden erken oldu ama bebek ölümlerine kadar gidebiliyor bundada yaptırdım bundada şeker çıktı inüslin başlayacağız sanırım