acilicigkofte çok şükür bugün aldık 🫶 Sibel hanıma hiç gitmedim bana çok toy geldi ya tamam ağzı güzel laf yapıyormuş şamımı falanmış ama ustalıkta dilek Hanım ya dikiş konusu olsun ameliyat olsun ikisini de denersiniz olmadı ve şunu söyleyim hiç bir şeyi riske atmaz dilek Hanım bana önce su içtim diye 10 dediler sezeryana sonra 5 saat için riske gerek yok alalım hemen dedi 20 dakikada çıktım ameliyattan