Reshaa benim ilk gebeliğim nst için gelmiştim ben Tülay hanıma geliyodum aynısını oda söylemişti riskli bi durum yoksa alıyoruz Doğuma die 1 hafta önce geldim ve başka doktora girdim oda ilk doğumlar yasaklandım geçen hafta bi bayan geldi bebek tuvaletini yapmış anne karnına burada mudahale edilemedi ve sevk edildi sıkıntı yaşadık bu yüzden başhekim yasakladı dedi