Merhabalar güzel anneler size bir sorum olacaktı. Bebek çikolatasını ne zaman istediniz? İnstagram bebekcikolatasi sayfasından yaptırmayı düşünüyorum. Doğumum Haziran’da önceden istetsem bozulur mu? Mayıs gibi istemem daha mı doğru olur? Tecrübelerinizi bekliyorum🥰