Arkadaşlar 34. Haftama girdiğim gibi doğumum başladı sancım yok açıklık 4 cm ve suyum geliyo ciğer geliştirici yaptılar tutabikdikleri kadar içerde tutmak istiyolar en azından 24 saat tutma derdindeler ikinci doz geliştiriciyi vurabilmek adına doktor tedbir amaçlı vurulduğunu söyledi gelişmişte olabilir dedi duanıza muhtacım tecrübesi olanlar bu haftada doğum yapanlar nasıl geçti süreciniz