Linaaslan Merhaba arkadaşlar d vitamini damlasını kaç damla şeklinde kullanıyorsunuz eczaneci sabah akşam öğlen birer damla şeklinde yazmış
2bebegim Sağlık ocaginnkini kullanıyorum şuan, günde 1, 2 damla. Değerlerim gayet iyi çıktı. Dr a söylediğimde 2 damla yetersiz olabilir vs. Demişti ama normalmiş.
Linaaslan Ben doktora sormayı unuttum kontrolde daha 3 hafta sonra kimi 9 damla diyor kafam karıştı sizlerede sormak istedim teşekkür ederim hepinize
Sahnedekimadam Markadan markaya değişiyor, prospektüsüne bak ya da eczaneye sor derim.. İlk kullandığım 8 damlaydı şuan kullandığım 4 damla mesela