Güzel anneler merhaba 32 haftalık hamileyim doğuma az bi zaman kaldı bana tecrübelerinizi yazabilir misiniz ne yapabilirim hangi sporları yapabilirim yürüyüş ve hamile pilatesi yapiyorum insallah faydası olur ve son olarak kasiklarimda rahmimde batma şeklinde hafif hafif ağrılar başladı siz güzel annelerde de oluyor muydu ? Açılmalariniz kaçıncı haftada başladı, erken başlayan oldu mu ? Tavsiyeleriniz altın değerinde olacak benim için..♥️