Merhabalar 13.haftalik hamileyim .Kusma bulantı şikayetlerim yok ama iştahsızlık çok var.Yemek yiyorum ama isteyerek değilim.Kiloda almadım böyle yasayan var mı ? doktorum da gebeliğe bağlama çok sebebi olabilir dedi istersen gel serum bağlayalım dedi ne yapmalıyım sizce