Benim migrenim hamileliğimde hiç tutmadığı kadar sık ve şiddetli tuttu. Yine 2 gündür başımı kaldıramıyorum. Parol veya minoset alıyorum fakat hiçbir işe yaramıyor. Majezikleri arvalesleri özledim vallahi, hafifletiyordu en azından 🤣 viks sürüyorum, başımı bağlıyorum veya ovuyorum, ilaç içiyorum… ammmma velakin asla hafiflemiyor. Kafamı duvarlara vurmak istiyorum. Her türlü önerilere açığım. 😝