ilayda_akman Kızlar arkadaşım gebelik düşünüyor 1-2 ay içerisinde nasip olursa fakat desteklemek istiyor bebek gelişimi için folik asitle. Hangisini önerirsiniz doktora sormasına gerek varmı folik asit için
Sila66 ilayda_akman doktorunuz yazabilir soylemenız yeterlı benım doktorum yazmıstı ❤️ ben vitelea kullanıyorum
Gmz5560 ilayda_akman imom gebelik öncesi pembe renkli kutusu var gebe kaldıktan sonra gebelik boyunca olan kahverengi kutusu var tavsiye ederim gebe kalmadan önce gebe kaldıktan sonra sürekli kullanıyorum bütün vitaminleri içeriyor
Selviozkan Elevit folik asit oluyor mu ben bir şimdi bunu aliyoeum bana gebelikten 1bucuk ay önce verdiler