Mrtkbra Kızlar doğuma 2 gün kaldı ama halen sancı filan yok bir de kız çocukları 10 gün erken doğar derler ama tık yok sizce sancım gelir mi hiç nasıl olur bi şey diyin
Mge-drkk96 Mrtkbra Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inş 🙏🥰 benimde kızım olucak 35 haftalık olduk bende bunu çok merak ediyorum doğru mu bahtıl inanç mi kız çocukları erken olur diyorlar
Merveincim Mrtkbra bende 39.haftadayım kızımız olacak ♥️ Bir kaç kez yalancı sancılarım oldu ama hala bi ses yok 😂 kız çocukları erken doğar derler ama ben 9 ay 25 günlükken doğmuşum doktor anneme karnında yaşına girecek demiş 😂bana çekerse diye ödüm kopuyor 😂
melike098 Mrtkbra bende ayniyim seninle son 5 gün var 39+2 haftalık ama hic bir belirtisi yok hergun bugun dogar diyorum ama tık yok bu haftada dogmazsa artik buyuk ihtimalle suniyle olur doğum oglumda öyle olmuştu
nursaritas Mrtkbra Ne zaman doğuramayacağını kabul edersen o zaman geliyorlar canım benim ilk gebeliği m’de günleri doldu ertesi günü kızım geç doğdu doğuramıyorum diye ağladığımı biliyorum son ayda 😁
Mrtkbra Merveincim ayyy inşallah sana çekmez ve inşallah benimde öyle olmaz 😂 beklemesi zor ya hele ki zon günler ailem geldi izinleri bitecek diye korkuyorum
Merveincim Mrtkbra inşallah tek temennim o 😂🤪 ay evet insan bir an önce kucağında olsun istiyor. Bebitolarımız Hayırlı zamanda gelsinler inşallah