Sevgi93 beminde ilk gebeligim insan herseyi merak ediyor keseydi kalp atisiydi cinsiyetti derken hareket konusunda insan gunleri sayiyor ilk gebeliklerde 24.haftaya kadar hissedilememesinin normal oldugunu soylemisti doktorum 21.haftamda uzanirken hissettim korktum😂sasirdim mutlu oldum karmakarisik guzel duygular yasadim hic kafana takma canim ummadigin anda ben buradayim anne diyecek herkesin gebeligj farkli arkadaslarim erken donemde hissetti ben kuruntu yaptim ama bosunaymis simdi28 haftaligiz hic durmuyor prensesim her aninin tadini cikar😘