Narinsuu Kızlar 31+5 haftalığım başta yüksekti değerim şimdi düşük güzel de ayda bir endokrinolojiye gidiyrum.gecen ay 0.2 idi bu ay 0.4. Değerim bana göre düşük güzel gitmeme gerek var mıdır bilmedim?