2 3 gündür sol göğsüm aşırı kaşınıyor özellikle de uc kısmı dün gece duşa girmeden fark ettim şimdide denedim az biraz sıkınca hafif beyazımsı bir sıvı geliyor biraz da su gibi saydam ve özellikle de uc kısmı kaşınıyor lansinoh gögüs ucu kremi almıştım kullanmalı mıyım bilmiyorum ve daha 31+6 günlük hamileyim