Kızlar 30. Haftaya giriş yaptım çok şükür özellikle kahvaltıdan sonra vücudum uyuşur gibi oluyo olduğum yerde yoruluyorum nefesım daralıyor tansiyonuma baktım kalp atışım 135 hep nabzım yüksek çıkıyo böyle hıssettıgımde normal mıdır yaşayan var mı resmen kanın hızlı hızlı pompalandığını hissediyorum yanı vücudumda