doktorum bahsetmişti bi hastası yatmış tuvalete bile kalkmadan. Bi tek doktor randevularına gitmiş ve 38. Haftada bebeğine sağlıkla kavuşmuş. Açıklığa rağmen 38. Haftayı görmüş. Yani demem o ki bol bol yatın kalkmayın. Sabit ayakta durmayın. İş yapmayın. Açıklığı bunlar da etkiliyor. Serklaj bana da düşünülüyor ancak benim de farklı sağlık sorunlarım nedeniyle yapılamayabilir ve ikiz gebeyim. O yüzden sürekli yatıyorum. İçinizi ferah tutun nasip eden allah