Sevgi_ bende pcos vardı pcos olsan da doktorunun da dediği gibi gebelik yoksa en geç 15. Günü kanama geliyor gelmediği zaman genelde kist vs oluşmuş olabiliyor o da geç kanama yapıyor. Senin doktorunun dediği gibi benim doktorum da iğneden sonraki günden itibaren 14. Gün test yap pozitif görürsen kan var negatif görürsen ve hala adet gormediysen muayeneye gel bana dedi. Sende test yap canım varsa çıkar beklemene gerek yok adet günün otomatikman çatlama yumurtlama günün belli olduğu için 14. Güne geliyor