Ayseguls bu arada kimseyi takma canim herkes bilmis tamamen doktorunuzla ortak karar alip ilerleyin .. Onemli olan yavrularimiza kavusmamis saglikla .. Ben doktorum ne derse oyle ilerliycem normal yada sezaryen fark etmez bebegimize kavusalim yeter ..