Hiç korkmanıza gerek yok. Anestezi hazırlığı 5 dk dikiş işlemi 5 dk tekrar hazırlanıp odanıza geçmeniz 5 dk. Benim 20.haftamda kısalmam başlamıştı. 24.haftamda 2 cm altına düşmüş üstüne açılmam bile olduğunu doktorum riskli olduğunu hatta ameliyat esnasında su keseni patlatma riskim var demişti ama doktorlar her zaman ilk en kötüsünü söyler. Ameliyata girerken bende çok korktum ama önce Rabbime sonra doktoruma daha sonra da bebeğimle birbirimize emanetiz diye düşündüm. Ameliyattan sonra hafif akıntınız kanamanız olur o da bir iki gün içinde geçiyor. Dikişinizin daha iyi tutması için sadece yatın. Bir tek tuvalete ve yemek yemeye kalkın onun dışında hep yatın. Zaten doktorunuz da büyük ihtimalle artık doğuma kadar yatmanız gerektiğini söyleyecektir. Biraz uzun oldu ama Rabbim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻