Htc6138 Sariilayda16 kendimi yormayacak bi iş bul doğum iznine kadar çalış yanlış bilmiyorsam çalışan annelere 30.000₺ doğum yardımı veriyorlar
Ygtzynp Çağrı merkezi gibi bi işte evden çalısabilirsin.hamilelikte iş gerçekten şok zor ben erkenden izne ayrıldım
Sariilayda16 Ygtzynp çok baktım ama hep dolandırıcılar gerçekten çağrı merkezi işi yapan hiçbir yer yok
Sariilayda16 Elifaras_ Bursa osmangazi işin ne olduğu hiç fark etmez avm de de calışabilirim hastanedede satış mağazasındada sadece acil işe ihtiyacım var
Moommyyy Bende hamileyim çalışıyorum , hamilelik çalışmaya engel değil canım iş aramaya devam et bence bulabilirsen Allahın izniyle çalış tabikide
egesmommy Moommyyy maalesef aktif iş aradığım dönemlerde hamile olduğumu öğrendim geri dönüş yapan yerlere hamile olduğumu öğrenince sadece güzel dileklerini aldım şu an doğurup biraz büyümesini bekliyorum tekrar iş aramak için çoğu firma kabul etmiyor üzücü ama he hamilelik gizlenip işe girilirse o ayrı bi durum 😕
Tugcedmr_cn Htc6138 doğum yardımı değil 4 aylık doğum izni parası veriliyor asgari ücretten yatıyorsa maaşı 24 bin küsür
Moommyyy Htc6138 canım o 4 ay ücretli izin parası yardım değil olmaması lazım yani ben öyle biliyorum
Moommyyy egesmommy haklısın her yerde öyle aslında ellerinde olsa kadınları bu yüzden işe almayacaklar , doğum izni falan olduğu için istemiyorlar
egesmommy Moommyyy evet ki zaten gizleyip işe giren sonrada doğum iznine ayrılan kadınlara genelde dönüşte ve doğum iznine çıkana kadar mobingte uygulanıyor 🤷🏻♀️