Bet1 Benim annemde de çok çatlak oluşmuş yaa genetik bana da olur mu bilemedim hiç belli olmuyor orası anladığım kadarıyla 😀 Şuana kadar çatlamadım 16+4 teyim daha karnım büyüdü baya ve göbeğimin yanları ileri doğru esnedikçe çok kurumuş ve pul pul olmuş siparişlerim gelene kadar bebe yağı kullanıyorum umarım çatlamam 🙏🙊👌🥲❤️