oznur_90 Merhaba, endişe etme bence yerleşme kanamasıdır. Akışkan kan renginde kırmızı geldiğinde şüphe et . Onun dışında sorun yok bence benim ilk 12 hafta boyunca ara ara lekenmelerim olmuştu kahve , pembemsi gibi o yüzden ferah ol bir şey yoktur 🌸🙏🏼🙏🏼