Busra_prensannesi Kızlar 3yasında oğlum var yeni dogum yaptım yalnız dogum yaptıktan sonra3 yasındakı oğlumun huyları cok degıstı hırçın olmaya basladı çişini söyleyen cocuk eve işer oldu sizler bu durumu nasıl atlattınız
G_Ulzeki Busra_prensannesi ya kıyamam benim7 yaşindaki paşa Krallıgından sürgüne uğrayacam diye hırçinlaştı valla Anlaşma imzalıyoruz 🤣
haticey4 Busra_prensannesi benim de 2,5 yaşında kızım var doğum yapalı 6 gün oldu kızımı tanıyamıyorum çok değişik hareketler yapmaya başladı beni artık dinlemiyor normal de akıllı uslu olan çocuk gitti yerine sürekli yaramazlık yapan çocuk geldi, kardeşini kıskanmaması için elimden geleni yapıyorum ama çocuk bu illaki oluyor. ne yapacağım bilmiyorum 😔😔
DerininAnnesi35 Busra_prensannesi benim kızım da 3 yaşında, oğlum da henüz 2 günlük. Dün eve geldim ve kızım çok hırçın dediğiniz gibi. Normalde zaten hiperaktif ama farklı davranışlar sergiliyor şu an. Nasıl çözeceğim bilmiyorum. Kızmak da istemiyorum, bebek geldi bana kızmaya başladılar diye düşünecek yoksa. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım maalesef.
kadertugrul7 Busra_prensannesi en büyük korkum benim de oğlum üç yasinda 17 haftaligik hamileyim daha şimdiden vuruyor karnıma doğunca daha kötü olmasindan korkuyorum normalde de huysuz bir çocuk
Busra_prensannesi haticey4 şuan aynı seyı bızde yasıyoruz bnde dogum yapalı 6gun oldu asırı yaramaz dedgım dedik bir cocuk oldu
Ay-5k DerininAnnesi35 Hamilelik sürecinde davranışları nasıldı kardeşi olacağı durumuna nasıl tepki veriyordu
Seval2468 Busra_prensannesi 28 aylık oğlum var 20 haftalikta hamileyim birden geleceğim gözümde canlandı inşallah iyi atlatırız bu süreci
zeynepselcukk Busra_prensannesi ya benmde 3 yasında oglum var dogumuma max 2 hafta kaldı uygulamaya gore. Kayınvalideme bırakmayı dusunuyorum 1 hafta kadar tabi yokluğuna dayanabilirsem 😐
Etum0416 zeynepselcukk benimde 3 yaşında oğlum var ve nasipse 17 nisanda sezeryan olucam süreçten korkuyorum elbet kardeş kıskançlığı olcak ama ne kadar hafif atlatirsak o kadar iyi Allah kolaylık versin hepimize 🙏 benim eşimle kardeşi arasında da 3 yaş var ve kardeşi doğduğunda eşimi ananesine göndermişler sanırım sonrasında daha sıkıntılı olmuş halı hatta 35 yaşında hala daha konusu gecer o geldi beni gönderdiler diye düşünmesin zaten belirsiz ve sıkıntılı süreç onlar için de eğer imkanınız varsa kayınvalideniz gelsin bence sizden ayrılmasın ben de öyle yapmayı düşünüyorum
zeynepselcukk Etum0416 Evet bende bu konuda cok ikilemdeyim. Konuyu saptrmamak için deginmedim ama kaynanam gorumcem çalştıgından dolayı kalamıyor işyeri bize uzak. Bi ara rahatsızdım surekli kusuyordum oglumla ilgilensin dıye cagrdım 4. Gun bahaneleri sıraladı biz kalktık onların evine gittik ve kayınpederim de evde calşmıyor. Kendi evimde her gun dusumu alıyordum rahat rahat dinleniyordum oraya gdınce dgru dzgun tuvalete bile gidemiyordum. Eve gelmesini teklif etsem yıne bahaneleri sıralayp sen bize gel dcek ve ben kendi evimde daha rahat ettiğim gitmek istemiyorum. Gerci yine gel dcejler muhtemelen ama kendi evimde rahat edıyorum dcem. Oglumu asla gonderme taraftarı degilim amabaska çarem yok 🥺
DerininAnnesi35 Ay-5k hiç bir problemi yoktu. Gelip karnımı severdi, canım kardeşim derdi. Gerçi şimdi de sevmek istiyor ama, ayı yavrusunu severken misali oluyor. Kuruboya almış eline bugün çocuğa yaklaşırken yakaladık. Kedi çizecekmiş yüzüne kardeşinin
Hacerdogan Busra_prensannesi yengemde yaşamıştı aynı şeyi kızı yapıyordu kardeşi geldiğinde böyle şeyler ama şimdi çok seviyor kardeşini hiç terslemeyin huyuna gidin hep. Alışacak zaman lazım :-)