Tugceeeeeee1 Kizlar eşime iş yerinden kart vericekler e PTT AVM de geçerli ama hiç alışveriş yapmadım daha önce sipariş veren var mı acaba
AyFa1608 Tugceeeeeee1 bende deterjan aldım ama o sıra hastaneye yattım evde kimse yoktu kargo cuma günü geldi geri gitti. Bugün de dağıtıma çıkmış ama eşim birazdan işe gitcek deterjanım benden çok gezdi ajsjjdjaj
Tugceeeeeee1 Edolili satıcılarij hepsi çok farklı fiyatları da çok farklı ve hiç yorum yok tereddtur ediyorum bende meme sülük vs böyle şeyler alacağım
hulyaakgn34- Evet güvenilir bi alışveriş sitesi çok kez alışveriş yaptım hiç bi sorun olmadı trendyoldan falan hiçbir farkı yok
Tugceeeeeee1 Eceecim daha doğuma var kartta henüz gelmedi zaten 😂 gelir gelmez alayım anca gelir o zaman
Tugceeeeeee1 Eceecim ay altın yazdığını fark etmemisim kartla bence altın alışverişi yapilmaz yapılsa alırdım ahahah
mercimekkoftesi1 Bende yapmıştım bi kaç kere, diğer sitelere göre bi kaç lira daha uygun ve görselde ki ürün geliyor sıkıntı yaşamadım ben hiç. Tek sıkıntım kargoların geç gelmesi 😅
Tugceeeeeee1 mercimekkoftesi1 ay bana hiç uygun gelmedi avent meme 180 190 lira her yerde orda 220dwn başlıyor
mercimekkoftesi1 Tugceeeeeee1 emziklere bakmadım hiç ama ıslak mendil, bez falan almıştım ben. 15 lira falan daha uygundu. Şimdi nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Tugceeeeeee1 mercimekkoftesi1 bı de yani site olarak hepsi burada Trendyol a göre geri de kalmış filtrelemesi falan da yok zor oluyo
Ao526- Tugceeeeeee1 Ben kullandım ama her zaman söylerim ptt pişmanlıktır 😂 çoook geç geldi birinde de dağıtımda dedi bütün gün bekledim gelmişler beni bulamamışlar sözde 😒 taa şubeye gittim…