Hatice6116 sarılı değil canım, ama sarmayida düşünmüyorum. Trendyolda sargılı madlen cikolatalarda var burdan biri söylemişti. Bana böyle daha uyguna geldi. Bu tercih meselesi tabiki. Susletsemde içi yenecek dışı çöpe gidecek gerek görmedim açıkçası ☺️