alpseda_ ummuhan3 evet ilaç kullanmadım adetin 15ci günü çatladı amma ben soğan suyu içmiştim belkide o yüzden vaktinde büyüdü çatladı çünki hiç bir zaman vaktinde çatlamıyodu hep gecikiyordu