minik-2610 benim 3 gün önce 13-8 oldu doktora yazdım ilk kez öyle yükseldi bide salladı biraz beni. Doktor 15-10 olmazsa sorun yok dedi o günden beri takip ediyorum günde 2 kere gece yatmadan ve sabah kalkınca da bakıyorum. Doktor geçmeyen baş ağrısı olursa gel dedi. Bir de tansiyon için sarımsak yedim ben limonlu sudan daha etkili direk 1 2 dış çiğne yut. Eczanede çıkınca tansiyon oradakiler öyle dedi bana eve geldim yedim 20 dkya falan düzeldi herseyim bas ağrım vs kalmadı tansiyonda düzelmişti