Derya042 Ben de hem özel bi doktora hem de şehir hastanesine gidiyorum . Özeldeki 12.haftada %80 kız dedi , devletteki 15.hafta gittim erkeğe benzettim dedi ama ben özeldekinin doğru olduğunu düşünüyorum çünkü o yarım saat falan bebeğe bakmıştı devletteki beş dk bakıyor . Bu hafta 16 olduk özelde randevum var kesin bişe söyleyecek inşallah 😅