Kontrol diye geldim doğum yapacam bu hafta planlanıyordu doğum ama bu gün için dememişti doktor geldim direk yatırdı sezeryan olacam ailemden kimse yok ebeler çok iyi ama çok güzel ilgileniyorlar biz sana aile oluruz diyorlar bebeğim küçük bakalım nasıl olacak doğurduktan sonra inşallah dua edin lütfen bol bol