Mihrimahvuslat myangelson Detaylı anlatılmaz yapana kadar şekilden şekile giriyorum çok komik bir halim oluyor 😂 canımı da çok acıtıyor lazer epilasyon yok bizim burda bide şey duydum bazı kanser hücrelerini öldürüyormuş bu lazer epilasyon olsun türevleri olan cihazları olsun kime inanmalıyız bilmiyorum 😑
myangelson Mihrimahvuslat hahahaha😂😂😂 ya bizim burada var da ben hamilelik istediğim için öyle yerlere gitmek yerine kendim alıp yapayım elimin altında olsun dedim. Yaa onu da ilk defa duydum
Mihrimahvuslat myangelson valla doğru mu bilmiyorum köküne kadar işlediği için kıl kökünü kurutuyor ya ama bilemedim doğruluk payı nedir off ya erkekler her anlamda rahat jileti vurup geçiyorlar 😆😆😆
myangelson Mihrimahvuslat bende bundan sonra jileti vurup gecicem anam ha ağda ha jilet şuan aynı benim için çıkma süreleri neredeyse 🥴🥴
Mihrimahvuslat myangelson bekarken jileti vurup geçiyordum rahattım ama annem kızdı kökü daha sağlam oluyormuş ama ağda yapınca zamanla tüylerde daha hassaslaşıyormuş, kökten olmayacaktı aslında ama bu da bizim elimizde olan bişey değil maalesef 🥴
myangelson Mihrimahvuslat ya benim hormonlarla ilgili biraz sanırım çünkü çıkma hızı çok sinir bozucu yoksa azalma belki olacak ama olmuyor 🥴
Mihrimahvuslat myangelson benimki de azalmıyor aksine çoğalıyor ama jilet vurmadım ya uzun süredir tüyler yavaş yavaş inceliyor fark ediyorum bunu 😬 bu önceki doğumundan dolayı mı bu hormon sorunu 😑
Melekler12 prematureannesi_ hayır iade yapmıyorlar hamile olduğumu biliyorlar doğumdan hemen sonrada gidemem zaten kaldı yani açıkçası
myangelson Mihrimahvuslat yok anam incelse keşke ya da seyreklesse 🥲 bak bacaklar çok inceldi ve seyrek ama Venüs comfortglide breeze kullanıyorum o da seyrek çıkarıyordu 😂 yok canım benim bu kıl tüy olayları hep vardı ama doğumdan sonra çok daha kötü oldu anlam veremedim yüzümde falan da çıkmaya başladı iyice
prematureannesi_ myangelson bence de kullan at ama bence uzun süre de idare ediyor inşallah gönlüne göre olur azalır biter karınca yağını araştırsana bakalım. Kullananlar memnun
myangelson prematureannesi_ inşallah canım ya. Karınca yağını yıllar önce kullandım bacaklarda çok fayda gördüm ama şimdi yok faydası bıyıklarımı alıp sürüyorum ama yok hiç değişim olmadı
Melekler12 prematureannesi_ fiyatta farklılık isterlerse asla vermem 8 ay önce yazıldığında yine fiyatı düşük değildi Allah bilir şuan ne kadar olmuştur
prematureannesi_ Melekler12 zaten isteyemiyorlar ki bende doğumdan önce pedikür almıştım paket şuan 2 seans kaldı gitmiyorum istemediler de. Sen konuş Şimdiden
Melekler12 prematureannesi_ hamile kaldığımdan belli hiç sormadım gitmedim aslında öğrenmem lazım fiyatta farklılık umarım yapmazlar parayı da geri vermiyorlar
prematureannesi_ Melekler12 vermezler benimde 6 seansımı yaktı ka….djdjdjdjjd demiyorum ramazan ayındayız bitince söylerim. Ama sen gene ara sor nabız yokla bakalım birde peşin filan verdin.
Mihrimahvuslat myangelson doktora gittin mi peki bunun için bazı testler yapıyorlar sebebini öğrenmek için bide doktora görün istersen iyi olur belki 🥹 bacaklarda da hissediyorum inceliyor özel bölgemde de inceliyor tüyler ama bitmiyor 🥴
prematureannesi_ myangelson ya varya kadın olmak çok zor ciddiyim hele şu kıl tüy işi varya cebelleşip duruyoruz 😂