xbebegimx Sibel_72 cok agriyor dediler hic denemedim gobekte de yer kalmadi acaba bacagin neresinden vuruluyor🙄
SheeR Sibel_72 bi kere kolumdan bi kere bacaktan yaptım aman allahım dedim öyle ağrı yoktu 28 haftadır göbekten yapıyoruz göbekten yine aynı şekilde devam 🥺🙄
Zehross03 Sibel_72 beeen hiç acımıyor bacaktam koldan denedim evde 3 tur attım acıdan bacağı yeni keşfettim sadece donumu indirmeye üşeniyorum 🤣
Cerena_87 xbebegimx iç kısmından vurulyor göbek gibi acısı bide kolun iç kısmı yumşak olan yerinden vurulyor cnm göbekde yer kalmiyor belli bi süreden sonra
Caterpillar Ben vuruyorum bacak bacak üstüne atıp dizden 4 parmak ileri ve az yukarı gelecek şekilde yan tarafa vuruyorum diğer elimle etimi sıkarak yağlı kısma
xbebegimx Cerena_87 deneyecegim kesinlikle koldan biras zor olabilir gibi ama bacagi deneyim bugun tesekkur ederim🌸