Emos07 Kizlar 33. Haftamdayim , geceleri 2 -3 saat uyuyorum sonra uyaniyorum ve bir daha asla uyuyamiyorum, yasayan varmiiiii hormanlardan dolayimi acaba :(
Tugce1506 Emos07 bende aynıydım şuan 36+1 deyim çok şükür 2-3 gündür deliksiz uyuyorum bundan önce 30-36 haftaya kadar gece 2 de uyanıp sabah 6 ya kadar uyanık yatakta bekliyordum amansızca 😀
Azeriqizi Emos07 28haftadayim ayni durumdayim(.uykuya zor daliyorum saat basi tuvalete kalkiyorum yerime yatiyorum yarim saat done done daldim derken sabah oluyor toplasan 2 3 saat uyiyorum😔en yarali yerim uyku keske uyuya bilsem
Tugce1506 Emos07 evet ben hala çalışıyorum haftaya izne çıkıcam bütün gün aptal aptal dolaşıyorum evde uykusuzluktan önümü göremiyorum he bide herkes diyordu gebeliğin ilk üç ayı ve son ayı aynı olur diye doğruymuş hep bi uyku hali var
Fesleqen 35+2 bendede ayni durum var vücudum surekli huzursuz surekli kipirdanma refleksi hissediyorum uyuyamiyorum gece boyu uyanığım neredeyse isin kotu tarafi gündüzde uyanığım gerçekten berbat bisey napcagimi bilmiyorum hic bisey rahatlatmiyor ustelik hafif yürüyüş ilik süt ve dus alıp yatiyorum çaresi olan varsa soylesin