Kızlar yerleşme kanaması herkeste oldu mu. Şu an 4+5teyiz ve lekenlenme vs yaşamadım. Siz kaçıncı haftanızda yaşadınız veya bu durumu yaşadınız mı. Ve olursa nasıl ayırt edebilirim bu durumu normal kanama şeklinde mi oluyor çok mu oluyor az mı oluyor engin bilgilerinize ihtiyacım var 🌺🌺🌺