Ecrinnisa41 35+3 üz bugün itibariyle. Bebeğimin hareketlerinde azalma var. Ayaklarımda da şişlikler başladı ne yapabilirim? Doktoruma haber vermeli miyim?
Tugce1506 Ecrinnisa41 canım artık büyüdüğü için yeri daralıyor eskisi gibi rahat hareket edemiyor. Yine de için rahat etsin doktoruna sor tabi
anne-oluyorum00 Ecrinnisa41 ben de aynı durumdayım. 34+2 deyiz. Dün devlette kontrolümüz vardı sırf bu yüzden 3 kez nst ye girdim. Bugün de özel de randevum var , doktorumla görüşeceğim . Ben de artık yeri kısıtlı olduğu için böyle olduğunu düşünüyorum açıkçası . Doktorumun bilgilendirmesini de söyledim size .
AyFa1608 Ecrinnisa41 benimde azaldı 35 de yeri daraldığındandır ama şişliklerin varsa tansiyon takibi yapsan iyi olur
Ecrinnisa41 AyFa1608 evet şişliklerim de var doktor da aynısını dedi tansiyon takibi yap diye. Tansiyonum hep 10/6 12/7 11/6 doktor o zaman ödem dedi ama ödem olacak bi şey de yemiyorum. Sıfır tuz ile yemeklerimi tüketiyorum. Bilmiyorum ne olacak
muser24 Biz de 34+1 olduk, hareketleri biraz azaldı, bir kaç gün önce doktora gittiğimde sordum, büyüdüğü için eskisi gibi çok hareket edebileceği alanı kalmıyormuş, bu yüzden hareketlerinin azalması normalmiş