Zehra-12455 Merhaba hanımlar Gebelikte bebeğe kilo aldıran yiyecekler. Neler dir bebeğimin fazla zayıf doğmasını istemiyorum hazır bulantım bitmişken güzel beslenmek istiyorum
_Daydreamer_89 Zehra-12455 ben ikizlerimi iyi beslediğimi düşünüyorum kiloları çok iyi doğdu hamdolsun eski gönderilerimde Detaylı yazdım soran arkadaşlara☺️ muz nesquikli süt ıspanak yeşil mercimek semizotu et balık çiğ kuruyemişler tükettim bol bol
Tugce1506 Zehra-12455 kaşar peynir muz yumurta tereyağ ben bunları normalde de çok severim bebeğimin kilosu 1 hafta önde gidiyor salonda 2 haftaydı ama diyetle 1 e düşürdük 😀