Annem3838 ben Tekden de Nilgün hanım a gidiyorum bende Kayseri de yabancıyım ve önerilere göre gittim çok ilgili ve çok iyi bir doktor genellikle çok para gerektiren tahliller için ya aile hekimi ya da şehir hastanesini önerdi şehir hastanesinde de ilknur çöl madendağı önerdi ve ona gittim ancak çok yogun pek ilgilenemedi şehir hastanesi hep öyle oluyor tüm doktorlar aynı şekilde