Ben 2 kere yumurta çatlama iğnesiyle doğal yolla gebelik yaşadım. 1. Doktor hatasından düşük, 2. De yüksek ateşten kalbi durdu. Sonra biz dayanamadık aşılama yaptırdık olmayınca benim psikolojim bozuldu tüp bebeğe geldik. İlk kez yaptırıyoruz. Kurban olduğum ne derse odur zaten.