Fbtek123 o sivilce değil nasırdır. Halk arasında ismi tavuk g.tü🤣 ben çok çekmiştim ondan üzerine basamıyordum . 1 tane değil 7-8 taneydi.. sende çoğalmadan doktora git. Bana mavi bi bant verdi düzenli kullanınca orayı ölü deri haline getirip kökünden söktü. İnsanlarla ortak terlik kullanmayın